מערכת נוכחות זמן אמת

מערכת נוכחות

מערכת נוכחות זמן אמת

אחרי שנים רבות של ניסיון והבנת הצרכים בניהול המשאב האנושי פיתוח מערכת נוכחות חכמה וחדשנית המאפשרת שליטה מלאה, וניהול כל צרכי המשאב האנושי תחת קורת גג אחת,
באופן דיגיטלי ובזמן אמת.

מערכת נוכחות דיגיטלית ומתקדמת, למה בכלל צריך את זה?

שדרוגן של מערכות נוכחות קיימות במערכות דיגיטליות מתקדמות, תורם בצמצום העבודה הידנית, בזמן ההתעסקות, במניעה של טעויות אנוש ובחסכון בכוח אדם. כל אלה מובילים להתייעלות ושיפור הביצועים והתהליכים הפנימיים.

✓ הכי טוב בחוץ:
חוץ מהשכר הינן יחסים בניהול העסק. אין ספק כי ניהול הנוכחות הוא מה שמשפיע ביותר על אלה.
לא נכון יותר של נוכחות מקצועית ומדויק ישירה ישירה על ההוצאה הניהולית ביותר בארגון ושיפור שורת הרווח.
בנוסף, ארגונים משתמשים בתוכנות לא עדכניות מגדילים את הצורך של זמן התעסקות מיותר, העסקה עודפת של כוח אדם ותיקון של טעויות אנוש המכבידות על הארגון.

 ✓ עמידה בדרישות החוק:
כשמדובר בהעסקת עובדים לחוק יש דרישות מאוד ברורות לכל מקרה וסיטואציה, ועל העובד ישנה אחריות להכיר את החוק ולעמוד בו שכן הוא חשוף תמידית לדין פלילי ולקנסות הניתנות לכל עבירה בנפרד ומבלי להתחשב באופי הארגון או בגודלו.
ניהול נוכחות באמצעות מערכת מתקדמת כך אפשרי לעסוק במצבים בהם התרחשות עבירה על החוק אפילו בתום לב. כך בעל העסק מוגן ובטוח מפני האשמות פליליות וחשש עבירה על חוקי העסקה.

✓ שליטה מלאה במערכת אחת:
מערכת הנוכחות של אמת זמן נותנת לכם שליטה מלאה על ניהול הנוכחות בעסק מכל מקום ובכל זמן Online.
בהטמעה פשוטה וללא צורך בהתקנות, אנו מתאימים לארגון שלכם את כל הצרכים שייענו לדרכם ולצרכים הייחודיים לכם.
השתמשו באפשרויות אוטומציה גבוהות, מתן מענה לכלל סוגיה, הדרגים וחוזי ההעסקה, אנו יכולים לאפשר דיגיטלית לעבוד בשנות, חסכון ונותן את התפעול השוטף, ונותנת תמונת מצב מקיפה בכל רגע נתון של ניהול ההון האנושי.

 

למה באמת זמן? 

 ✓ ריכוז כללי אמצעי הדיווח:
עולם דיווח הנוכחות השתדרג פלאים, אם בעבר אפשרויות הדיווח היו מצומצמות, היום קיימות אפשרויות מגוונות ושונות המתאימות לארגון, סוג העבודה ואף אופי העובד.
מערכת הנוכחות שלנו יכולה לראות את כללי הדיווחים, מכל האמצעים הקיימים בשוק, במקום אחד, בזמן אמת באינטרנט!

  שעון ביומטרי  אפליקציית שעון נוכחות  דיווח ממכשיר נייח  דיווח באמצעות בקרת כניסה   דיווח בהודעת SMS  דיווח מטלפון כשר

אצלנו כל האמצעים מתקבלים בברכה. יתרה כתוצאה, כל דיווח יכול להתבצע מאמצעי אחר והנתונים מתקבלים בזמן אמת ולמקום אחד.

 

 ✓ ניהול והתאמה של חוק העבודה:
מנותנת מענה לכלל מקצועי, הדרגים וחוזי ההעסקה תוך התאמה מלאה לכל הוראות המחוק. מידע שלנו זוכים להתאמת חליפה מדויקת לכל צרכיהם. בזכות היכולות הייחודיות של הנוכחות שלנו, אנו יכולים להתאים ללקוח את האפשרויות והיכולות המדויקות ביותר שישדרגו את העבודה היומיומית וייעלו את ניהול ההוכחות. בין לקוחותינו עמותות, מועצות מקומיות חברות עסקיות ועוד, כשהם המשותפים, הם המומחים של כולם הייחודיים, להם קשה למצוא מענה בשוק. החל מהרגע אנו הראשון ממפים את כלל צרכי הארגון והעסק ומתאימים את התוכנה והפיתוח שלנו באופן אישי. שיטת העבודה המאפשרת בקרה מקסימלית על הארגון, בדרך פשוטה, יעילה וידידותית לכלל המשתמשים, מנהלים ועובדים כאחד.

 ניהול הסכמי עבודה גמיש   מנגון חישוב אוטומטי עתידי ורטרואקטיבי מחולל הפסקות גמיש
אפשרויות רבות להגדרה תחילת וסיום עבודה
משמרות וסופי שבוע  שעות נוספות, בונוסים ופרמיות  סעיפים תקציביים ומשרה נוספים 

 

 

יש לך שאלה? בשביל זה אנחנו כאן!

בואו להכיר עוד מוצרים מבית זמן אמת

אחרי שנים רבות של ניסיון והבנת הצרכים בניהול המשאב האנושי פיתוח מערכת נוכחות חכמה וחדשנית המאפשרת שליטה מלאה, וניהול כל צרכי המשאב האנושי תחת קורת גג אחת, באופן דיגיטלי ובזמן אמת. מערכת נוכחות דיגיטלית ומתקדמת, למה בכלל צריך את זה? שדרוגן של מערכות נוכחות קיימות במערכות דיגיטליות מתקדמות, תורם בצמצום העבודה הידנית, בזמן ההתעסקות, במניעה […]

דילוג לתוכן