בקרת כניסה ביומטרית

בקרת כניסה ביומטרית לאמינות מקסימלית
ביטחון אמת, החברה שמציעה לכם חומרה ותוכנה לבקרת כניסה ונוכחות עובדים, מתגאה להציג בפני לקוחותיה את האפשרות של בקרת כניסה ביומטרית. מדובר בבקרת כניסה אמינה ביותר, ללא אפשרות לרמות את המערכת ועם יכולות טכנולוגיות מופלאות שישרתו את צרכי הארגון היטב.

אפשרויות שונות לבקרת כניסה
בכל ארגון מתבצעת תמיד בקרת כניסה, בין אם באופן אנושי על ידי שומר ובין אם על ידי טכנולוגיה וכרטיסים אלקטרוניים. בקרת הכניסה נועדה לוודא כי אנשים מורשים בלבד עושים דרכם במסדרונות וחדרי הארגון, ופונקציה נוספת שמערכות אלו ממלאות היא בקרת נוכחות של עובדים, שעות יציאה, הגעה, הפסקה וכדומה. המערכות הללו, המשווקות על ידי זמן אמת, עוזרות למנהלי הארגון לשלוט בכוח האדם, לווסת כניסה ולמנוע הדלפות של מידע. ביטחון אמת ישנן מערכות שמתמקדות בבקרת כניסה וישנן כאלו שמוודאות נוכחות עובדים, או כאלה המשלבות בין השניים. בין המערכות הטובות ביותר שקיימות בביטחון אמת, זוהי מערכת בקרת כניסה ביומטרית. מדובר במערכת המזהה את העוברים דרכה על ידי טביעת אצבע, שמוכנסת מראש למערכת וכך היא מזהה את העובד.

אז אם אתם רוצים ליהנות ממערכת אמינה ומהימנה, שתשרת היטב את צרכי הארגון שלכם ותבצע בקרת כניסה ביומטרית על בסיס מסד נתונים וטכנולוגיה מתקדמת, תפנו לביטחון אמת ותמצאו את כל הפתרונות במקום אחד המציע את השירות המקצועי ביותר ואיכות שירות ללא תחרות.

יתרונות במערכת בקרה ביומטרית

מונעת אפשרות לזייף או לרמות את המערכת

בזיהוי ודאי יותר המבוסס על טביעת האצבע הייחודית לכל אדם

Call Now Button