למה העסק שלך צריך מערכת נוכחות?

פסקי דין ודיני עבודה

בקרת כניסה ובטחון

תרבות ארגונית

ניהול עובדים

רווחה וחווית עובד

שכר ותגמול

שימור עובדים וטאלנטים

ניהול נוכחות

שעוני נוכחות

גיוס

למה העסק שלך צריך מערכת נוכחות?

היבטים כה רבים כוללים את ניהול העסק, עד כי לפעמים נראה כאילו מדובר בשמיכה קצרה מדי אשר אינה מצליחה לכסות את הגוף כולו. מנהלים רבים מתמודדים עם אתגר זה על בסיס יום-יומי ומחפשים את הפתרונות המתקדמים ביותר שקיימים כיום לבעלי עסקים, כדי לייעל תהליכים ולאפשר להציע שירותים ומוצרים באיכות גבוהה יותר ללקוחות הקצה, לחסוך בעלויות ולהשקיע משאבים רבים יותר בפיתוח וקידום העסק.

אחד מההיבטים המורכבים ביותר, הגובה משאבים רבים ונמצא תחת פיקוח קפדני, הוא העסקת העובדים וניהול שכרם. גם כאן, פתרונות טכנולוגיים חכמים הופכים את התחום הזה לפשוט ונגיש יותר וטומנים בחובם הזדמנות חשובה לייעול תהליכים בארגון. אלו כמה מהסיבות העיקריות להטמעת מערכת נוכחות בעסק.

ההשלכות המשפטיות עשויות להיות כבדות

כשזה מגיע לשכר העובדים וזכויותיהם, טעויות עשויות לגרור הרבה יותר מהפסדים כספיים. אי תשלום שכר העובד כחוק, גם אם מדובר בטעות רישום, עשויה לגרור הליכים בבית הדין לעבודה וכתוצאה מכך קנסות כבדים ולעתים אפילו הליכים פליליים. ככל שהמערכת שלך מדויקת ומקיפה יותר, כך מרחב הטעות שלך מצטמצם. עובדים יהיו מרוצים ולך יהיה שקט נפשי.

תהליכים יעילים יותר

כל טעות ברישום השעות גובה מצוות חשבי השכר שלך זמן רב שהיה יכול להיות מיועד למטרות חיוניות לארגון. אמצעים חכמים יותר יאפשרו לך להשקיע מאמצים מינימליים ב"כיבוי שריפות".

חיסכון משמעותי לארגון

הטעויות, אמנם, עשויות להתרחש גם לכיוון השני. רישום מופרז של שעות נוספות או החתמה לא נכונה של כרטיס הנוכחות עשויים לגרום לתשלום שאינו עולה בקנה אחד עם שעות העובד בפועל. חשוב שנזכור כי גם חריגה של עשר דקות או רבע שעה ברישום בכל משמרת, עשויות להצטבר יחד בסוף החודש לסכומים לא מבוטלים.

בכל שנה, הארגון שלך עשוי להוציא אלפי שקלים מיותרים על שכר עובדים. חובת ההוכחה על שעות העבודה בפועל, תוטל בסופו של דבר עליך בלבד. לכן, חשוב שיהיו בידיך האמצעים היעילים ביותר ליישר קו ולחסוך בהוצאות.

מאמרים קשורים

עולם משאבי האנוש פתוח לפניכם! בואו ללמוד דברים חדשים שישדרגו את העבודה היומיומית שלכם.

בדיקה
דילוג לתוכן