מערכת סידור עבודה

מערכת סידור עבודה

מערכת סידור עבודה

חברת זמן אמת מציעה מערכת סידור עבודה מתקדמת הכוללת את כל המאפיינים הנדרשים למערכת איכותית. המערכת מאפשרת למנהלים להתאים את סידורי העבודה לצרכים וההעדפות של הארגון, לחשב את עלויות העבודה, לשלוט בזמני העבודה ולתקשר עם עובדים.

 

מערכת סידור עבודה זמן אמת

שיבוץ עובדים למשמרות, תכנון וניהול סידורי עבודה, היא אחת המשימות המורכבות ביותר בארגון.
המונוטוניות שחוזרת על עצמה מדי שבוע או חודש, הרצון להיטיב עם העובדים, החובה לעמוד ביעדי הארגון ועוד אינספור שיקולים אישיים וארגוניים – הופכים את משימת שיבוץ העבודה לסזיפית וארוכה. בשנים האחרונות פותחו מערכות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לבצע שיבוץ עבודה בלחיצת כפתור, ובדרך גם לקחת בחשבון את כל השיקולים והאילוצים הנלווים.


המערכות הללו מתקדמות ביותר, ידידותיות למשתמש והכי חשוב – מתממשקות למערכת הנוכחות של זמן אמת באופן מושלם. כך, באמצעות אינטגרציה פשוטה ניתן לחבר את המערכות המובילות בישראל בתחום שיבוץ עובדים לרכיבי ניהול נוכחות וחישוב שכר ולהבטיח פרודוקטיביות גבוהה בכל זמן העבודה.

מערכת סידור עבודה היא תוכנה המאפשרת לארגונים לתכנן ולנהל את סידור העובדים. המערכת מאפשרת למנהלים להתאים את סידורי העבודה לצרכים של הארגון ולשמור על שביעות רצון העובדים.

החשיבות במערכת סידור עבודה

סידור עבודה יעיל הוא חיוני להצלחת הארגון. מערכת איכותית יכולה לתרום לכך במספר דרכים:

  • שיפור שביעות רצון העובדים: מערכת יעילה יכולה לעזור למנהלים להתאים את סידורי העבודה לצרכים וההעדפות של העובדים. זה יכול להוביל לשיפור שביעות רצון העובדים, אשר יכולה להוביל לעלייה בפרודוקטיביות ובמוטיבציה.
  • חסכון בעלויות: מערכת יעילה יכולה לעזור לארגונים לחסוך בעלויות. לדוגמה, המערכת יכולה לעזור לארגונים להגביל את מכסת השעות לעובד.
  • שיפור התפוקה: מערכת יעילה יכולה לעזור לארגונים לשפר את התפוקה. לדוגמה, המערכת מאפשרת לנהל את היעדרויות ונוכחות העובדים. היא מאפשרת לראות את יעילות העובדים, לחשב את התגמולים המגיעים להם על פי ניצול זמן העבודה וההגעה למשמרות.

מערכת סידור עבודה

יתרונות מערכת סידור עבודה של זמן אמת

  • יעילות: המערכת משלבת פונקציות שונות לתכנון, ניהול ומעקב אחר סידורי העבודה, מה שמקל על המנהלים לבצע את עבודתם.
  • גמישות: המערכת מאפשרת למנהלים להתאים את סידורי העבודה לצרכים המשתנים של הארגון.
  • דיוק: המערכת משתמשת באלגוריתם מתקדם לשיבוץ עובדים, מה שמבטיח סידורי עבודה מדויקים.

 

יש לך שאלה? בשביל זה אנחנו כאן!

בואו להכיר עוד מוצרים מבית זמן אמת

חברת זמן אמת מציעה מערכת סידור עבודה מתקדמת הכוללת את כל המאפיינים הנדרשים למערכת איכותית. המערכת מאפשרת למנהלים להתאים את סידורי העבודה לצרכים וההעדפות של הארגון, לחשב את עלויות העבודה, לשלוט בזמני העבודה ולתקשר עם עובדים.   מערכת סידור עבודה זמן אמת שיבוץ עובדים למשמרות, תכנון וניהול סידורי עבודה, היא אחת המשימות המורכבות ביותר בארגון. […]

דילוג לתוכן